TÄVLINGEN AVSLUTAD

hej hej alla läsare!

nu är bloggen avslutad jag har en vinnare!! vinnaren får 3 superstars gåvor och äran. ni som varit med på bloggens tävling har haft JÄTTE fina bidrag men det är bara en som vinner ♥. jag har tängt så här...
du som vinner har haft den snyggaste och finaste outfiten. du som vinner får 3 superstars gåvor.
                    
                                                      och du som vinner är...
                  
                                                        STARDOLL_ELVIS
                                                  


 grattis!!!!!  elvira du har vunnit 3 superstars gåvor!



          varför vann hon??


jo elvira vann för jag tyckte att hennes jacka var jättesnygg och skorna lika dant. byxsorna passade till outfiten.
alla har varit jätte snälla som har varit med jag kommer snart att ha en ny tävling om några dagar bara :) och då är det än medolltävling.

                                                      medolltävling

medolltävlingen går ut på att du ska ficksa din medoll i skönhetssalongen alt är tillåtet där. du ska ficksa smink, hår och mera. TÄVLINGEN KOMMER SNART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0