hej hej allihopa

Wonderland_ac   hej hej allihopa eller nåra jag vet att jag inte har så många läsare men jag tycker de är roligt i allafall att blogga. deta är en blogg om stardoll jag vill vinna en gratis header på forjennifer.blogg.se   så käns det mycket bättre att blogga tycker jag (jag har en SKIT FUL header) så jag vill vinna!!
men nu ska jag komma till saken jag skulle säga!

de senaste dagarna har det varit lite vimsit tycker jag. min bästa vänn på stardoll har blivit hackad efrer det har jag inte kunat vara hennes kompis på stardoll.det har inte varit någån god mat i skolan! (det är de nästan alldrig) vi har haft vikarie på idrotten och han jag sitter brevid på lektionerna är jätte vimsig han snor mitt sudd hela tiden utan att fråga(det är JÄTTE jobbigt att han snor mitt sudd)

jag vet inte riktigt vad det kan bero på.

men i allafall holler jag på med att göra ett nytt rum på stardoll :D 
det var de jag ville säga ijäntligen fast jag kom in på nått annat istället.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0