hej alla eller dom som läser min blogg

hej hej jag har ju gått över till stardollkusinerna nu men  jag har fortfarande en person som läser min blogg. jag ställer in tävlingen för det är bara en som är med. Jag kommer inte att blogga så mycket mera meb ni ser mig på stardollkusinerna.blogg.se     jag bloggar där med stardoll_elvis , empresslove och pop_star_nea  . jag är jätte ledsen för att bloggen stänger jag vill värkligen blogga men nu har jag kommit till slutet :( angående tävlingen så stänger jag den det är bara en som är med och jag vill att det ska vara en tävling. jag gör nog inga ledsna effter som ingen läser min blogg längre jag har typ bara 3 läsare på ett år som kommer varje månad. hej hej då bloggen skaknar dig redan.

♥greveholme.blogg.se♥

Kommentarer
Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Nu är finalisterna utvalda på bloggen, kolla om du blev en av dem! Tack för att du var med! :D

2012-02-08 @ 22:35:53
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0